Έπειτα από την ευρεία και αποτελεσματική εφαρμογή του, το πρόγραμμα FENCE – Fighting gENder bias and Contributing in gender Equity [αριθμός έργου: 2019-1-UK01-KA204-061999] ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο του 2021. Πριν από το πέρας του προγράμματος, όλες οι χώρες-εταίροι διοργάνωσαν διαδικτυακά ή/ και δια ζώσης σεμινάρια για εκπαιδευτές/τριες ενηλίκων και για ενδιαφερόμενους/ες. Οι συμμετέχοντες/χουσες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη θεματολογία και την επικαιρότητα του προγράμματος, αλλά και να εφαρμόσουν ορισμένες από τις πρακτικές διδασκαλίας, οι οποίες αξιοποιήθηκαν στο πλαίσιο υλοποίησης των παραγόμενων αποτελεσμάτων.
Στις 22 Οκτωβρίου του 2021, η ομάδα της ΞΕΝΙΟΣ ΠΟΛΙΣ διεξήγαγε δια ζώσης το σεμινάριο ενημέρωσης με τίτλο «Σεμινάριο FENCE: Καταπολέμηση των έμφυλων στερεοτύπων και συμβολή στην ισότητα των φύλων» το οποίο έλαβε χώρα στην «Αίθουσα Συνιδιοκτησίας» του Δήμου Παιανίας. Στο σεμινάριο παρευρέθηκαν επαγγελματίες και ενδιαφερόμενοι/ες, οι οποίοι/ες ενημερώθηκαν για το πρόγραμμα και μοιράστηκαν πολύτιμες εμπειρίες και ιδέες για τη βιωσιμότητα του προγράμματος. Ο Πρόεδρος και Επιστημονικός Υπεύθυνος της ΞΕΝΙΟΣ ΠΟΛΙΣ, κ. Βασίλης Μπόκολας με την ομιλία του «Ευαλωτότητα, εκπαίδευση και ψηφιακά μέσα» έδωσε μία πλήρη εικόνα ως προς τις κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την εξάλειψη περιστατικών διάκρισης, που οφείλονται μεταξύ άλλων στο φύλο και την αναπηρία, μέσα από τη δημιουργία χρηματοδοτούμενων προγραμμάτων. Στη συνέχεια, η εκπρόσωπος της νεοσύστατης επιχείρησης, EXCESS MACHINA (www.excessmachina.gr), παρουσίασε τo παράδειγμα των (e)HelpDesk ως προτεινόμενη δράση για τη βιωσιμότητα των ευρωπαϊκών προγραμμάτων. Τέλος, η ομάδα της ΞΕΝΙΟΣ ΠΟΛΙΣ βρέθηκε στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσει τα παραγόμενα αποτελέσματα του έργου, τα οποία αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο μιας συνεχούς συνεργασίας μεταξύ των εταίρων της κοινοπραξίας. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάστηκαν τα κάτωθι:
– Έρευνα Επισκόπησης
– Πρόγραμμα Μαθημάτων FENCE
– Ψηφιακή Εργαλειοθήκη και Πόροι
– Μεθοδολογικός Οδηγός
– Βιβλίο Πολιτικών
Επιπλέον, στο πλαίσιο της παρουσίασης της ψηφιακής εργαλειοθήκης του FENCE, έγινε πλοήγηση στην ψηφιακή πλατφόρμα, παρουσίαση των διδακτικών ενοτήτων, καθώς και προσομοίωση διδασκαλίας σε μία από τις ενότητες του εκπαιδευτικού προγράμματος. Στο τέλος του σεμιναρίου, οι παρευρισκόμενοι/ες είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τις απόψεις και τις ιδέες τους σχετικά με την περαιτέρω αξιοποίηση των παραγόμενων αποτελεσμάτων του FENCE.
Περισσότερες πληροφορίες: www.fence-project.eu